Svetr a kecky

středa 5. října 2016

Ani nevíte, jak jsem teď šťastná. Jak skvěle se cítím, když si je obuji a můžu je bez problémů nosit i k elegantnějším věcem. Jsem nadšená, protože už určitou dobu se hodně, ale hodně nosí. Jsou to tenisky. Neposlušné tenisky, kterých je tolik a já je všechny nemůžu mít.

Jsem odjakživa jejich milovník. Jsem sice holka, ale někde vzadu, v té mé dušičce se skrývá takový malinkatý klučík. Kluk, který, když byl ještě menší, byl nejdivočejší a měl nejvíc odřený kolena a taky roztrhaná všechna trika. No komu se podaří viset na větvi za triko? Mně ano. Kdo měl doma rozházené všechny věci a nikdy nemohl nic najít? Já. Kdo nosil provaz a snažil se vylézt na každý strom? Samozřejmě, že já. Kdo má v rodinném albu nejvíc fotek hlavou vzhůru jako netopýr? Přeci tahle malá blonďatá holka.


Takže všude přítomné tenisky, jsou mojí spásou. Nosím je ke všemu. Od kalhot a šortek přes sukně nebo šaty. Nejvíc se mi ale líbí kontrast křehkosti a tenisek. No a tyhle růžovo béžové Adidas Originals ZX Flux jsou tak ženské a křehké. Jsou neskutečně pohodlné a lehoučké jako pírko. A jejich růžová barva? No řekněte. V kombinaci s mojí oblíbenou šedou … Mám vás doplnit? Je to pecka. Teda alespoň podle mě. A jelikož jsem si je opravdu zamilovala, věnovala jsem jim outfitový článek.


Fotky jsme fotili u Národního divadla ještě před tím, než jsem navštívila kadeřníka a lehce pozměnila barvu vlasu. Zachytili jsme je ve chvíli, kdy byly relativně čisté a já je nemusela prát. Celý outfit jsme vyblejskli ještě před tím, než jsem si ten úžasný svetr pokydala rajčatovou salsou a chvíli před probuzením našeho prcka. Bylo to ještě tehdy, kdy stačil pouze svetr a nemusela jsem přes něj nic hodit. Bylo to tehdy, vlastně minulý týden, kdy jsem si ve svetru připadala žensky, ale tenisky dávaly jasně najevo mou rebelskou část duše. Jsem ženou a mámou, ale zároveň si chci v sobě uchovat svou dětskou lehce klučičí duši.  





Svetr/French Connection
Boty/Adidas Originals
Kabelka/Michael Kors
Jeansy/Zara
Hodinky/Diesel

Jak se vám můj outfit líbí? Také tak milujete tenisky?

PS. Ta rebelantská duše se dost jasně projevuje u našeho prcka. Už chápu mamku, která mi někdy ukazuje fotky a říká: „Tohle je to období, vidíš ty čertíky v tvých očích.“ K tomu asi není třeba dalšího komentáře …

Žádné komentáře